Crysis 2


Po letech čekání je to tady. Dočkali jsme se nové Krize! PC hráči se těší na další technologickou exhibici a konzoloví hráči na pořádné vymakané FPS s grafikou, jakou v životě neviděli. Vývojáři jsou zase celí žhaví na to, jak se předvede CryEngine 3, a EA s Crytekem zoufale doufají, že konečně vydělají nějaké pořádné peníze, protože komerčně to i přes aureolu Cryteku jako hvězdného studia zatím nebyla žádná sláva. Budou všichni spokojení a Crysis porazí Call of Duty nebo nás čeká po všech těch velkolepých PíáR prohlášeních jenom grandiózní zklamání?

Crytek je firma, která nám na počítače jako první přenesla opravdu luxusní džungli, což byl do té doby po grafické stránce pro počítače jeden z nejnáročnějších úkolů. Díky tomu a celkově nekompromisnímu přístupu ke grafice si získala firma tří bratrů z Turecka usazených v Německu takřka kultovní status. Pro někoho tak možná bylo překvapivé, že pánové pokračování své ságy tentokrát umístili do džungle městské, konkrétně New Yorku, a zaměřili se i na konzole, kde bylo dopředu jasné, že budou muset po technologické stránce dělat hodně kompromisů, na které nebyli z PC moc zvyklí.

Twin Peaks mezi FPS

Návaznost na předchozí dvě hry v sérii je velmi lehká a přiznám se, že zpočátku jsem netušil, co se vlastně děje. Vlastně si tím nejsem jist ani teď, kdy jsem Crysis 2 dohrál. Vše začíná chaotickým sestřihem zpráv, kde se řeší jakási infekce, jakási korporace, jakási evakuace a mimozemská civilizace. Hrajete za vojáka, který nic netuší, jede ponorkou někam do akce a ta ponorka se potopí… Tak, že už sama nevyplave. Vás zachrání před útokem mimozemšťanů pán v nano obleku, následně vám ten oblek nasadí a spáchá sebevraždu.

Jiný pán, který si myslí, že jste ten pán, co se odpráskl, vám pak pořád vysílačkou říká, co máte dělat, protože vy z nějakých důvodů po celou dobu hry neřeknete ani slovo, čili ani to, že nejste žádný Prorok, ale Alcatraz, což by předešlo řadě problémů. Kvůli tomu si vás s tím pánem totiž všichni pletou a neustále se vás snaží zabít.

Nemám tuhle vypravěčskou metodu vůbec rád. Nemyslím si, že bych byl úplně retardovaný, a přesto dnes u velké části her mám velký problém pochopit, o čem jsou. To, že pán, který vás zachránil, je Prophet, který se vyskytoval jako velitel už v prvním díle, jsem si musel najít na Wiki, protože od prvního dílu uběhly tři roky a já ho opravdu celý hrát znova nebudu, jenom abych zjistil, že stejně s dílem druhým nemá moc společného. V průběhu hry sice můžete nacházet různé maily a zprávy, ze kterých si můžete udělat jakýs takýs obrázek o tom, co se vlastně děje, ale pokládám za značně nevhodné, vyprávět HLAVNÍ část příběhu pomocí něčeho, čeho si 90% lidí ani nevšimne.

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Powered by WordPress | | Designed by: video game | Thanks to seo service and internet marketing | Porno | Herní forum a tvorba serverů |
„Nikdy jsem nedopustil, aby škola stála v cestě mému vzdělání.“ Mark Twain